Gen15
Google ens ha seleccionat
Launchpad Berlin 2015
Un dels objectius de qualsevol project StartUp és el d'aconseguir visibilitat i credibilitat. Per descomptat que una bona idea de negoci, pla d'empresa i equip son també aspectes importants i imprescindibles per atraure l'atenció de possibles inversors.
SnoreWare és l'evolució d'SleepApp que a l'hora ho és d'Snorek. El projecte creixia, milers d'usuaris s'interessaven per la App i la feien un projecte disruptiu.
L'acceptació el Febrer del 2015 al programa de pre-accelració de Google va ser un altre reconeixement a moltes hores de feina. Mesos avanç haviem rebut el Startup Pack (valorat amb $20.000) i ampliavem els objectius de l'aplicació per portar-la al terreny mèdic.
Durant els cinc dies que va durar el Google LaunchPad (un Bootcamp de cinc dies de pre-incubació) vem entrar en contacte amb consultors de reconegut prestigi internacional i deixar-nos assessorar en els diferents aspectes del negoci. Un Startup que concentra el seu negoci en una (o varies Apps) s'enfronta a un gran nombre de reptes de novetat continua. La idea de negoci ha d'estar validada en l'entorn en el que tindrà lloc. La definició del producte ha d'encaixar i estar d'acord amb les interficies d'usuari i canals de distribució. El pla d'empresa ha d'estar recolzat per tècniques de màrketing digital, contrastades experiències d'usuari, agradables interficies d'usuari i d'acord a les últimes tecnologíes.
El Google Launchpad va ser una saccejada. Es van identificar algunes dificultats i destapar el que possiblement eren alguns interessos de la indústria i que també jugaven un paper important. Crucial. El projecte havia d'encaixar per totes bandes i hi havia molta feina a fer i a refer abans de seguir endavant.
SnoreWare és l'evolució d'SleepApp que a l'hora ho és d'Snorek. El projecte creixia, milers d'usuaris s'interessaven per la App i la feien un projecte disruptiu.
L'acceptació el Febrer del 2015 al programa de pre-accelració de Google va ser un altre reconeixement a moltes hores de feina. Mesos avanç haviem rebut el Startup Pack (valorat amb $20.000) i ampliavem els objectius de l'aplicació per portar-la al terreny mèdic.
Durant els cinc dies que va durar el Google LaunchPad (un Bootcamp de cinc dies de pre-incubació) vem entrar en contacte amb consultors de reconegut prestigi internacional i deixar-nos assessorar en els diferents aspectes del negoci. Un Startup que concentra el seu negoci en una (o varies Apps) s'enfronta a un gran nombre de reptes de novetat continua. La idea de negoci ha d'estar validada en l'entorn en el que tindrà lloc. La definició del producte ha d'encaixar i estar d'acord amb les interficies d'usuari i canals de distribució. El pla d'empresa ha d'estar recolzat per tècniques de màrketing digital, contrastades experiències d'usuari, agradables interficies d'usuari i d'acord a les últimes tecnologíes.
El Google Launchpad va ser una saccejada. Es van identificar algunes dificultats i destapar el que possiblement eren alguns interessos de la indústria i que també jugaven un paper important. Crucial. El projecte havia d'encaixar per totes bandes i hi havia molta feina a fer i a refer abans de seguir endavant.
No video selected.
- Tags: android, Android App, Emprenedoria, Frontend, GAE, google cloud